Rezerwacja samochodu jest prosta

Data publikacji:

Usługa wypożyczenia samochodu na kilka dni lub tygodni powinna rozpocząć się od nieskomplikowanego procesu rezerwacji. Wybór opcji spośród różnych modeli aut, limitów kilometrów, czy płatność to normalne czynności, podobne do innych zakupów online. Z tym, że kupujemy mobilność, podróż i przygodę.

Nie każda jednak wypożyczalnia dostarcza pełnej informacji, dotyczącej procesu wynajmu, kosztów dodatkowych, czy definicji poszczególnych elementów. A przecież użytkowanie przez krótki czas samochodu o wartości kilkudziesięciu tysięcy lub więcej wymaga jasnych zasad, które zna nie tylko dostawca, ale przede wszystkim klient. W Emotis wiemy, że ten, kto wynajmuje samochód pierwszy lub kolejny raz, potrzebuje poza najlepszą ceną pewności, że nie spotka go nic nieprzewidywalnego. Wynajmując samochód z Emotis, otrzymasz komplet informacji dotyczących przebiegu usługi, Twoich możliwości, a także obowiązków.

W zakładce „Wynajem krótkoterminowy / Jak wynająć samochód w Emotis”, a także „O Emotis / FAQ” (często zadawane pytania), znajdują się informacje, które każdemu ułatwią pełne zrozumienie usługi. Warto także zapoznać się z Regulaminem wynajmu, który akceptujesz dokonując rezerwacji („O Emotis / Regulamin wynajmu”).

Możesz skorzystać z kilku sposobów rezerwacji samochodu, zgodnie ze swoimi preferencjami. Są to:

Infolinia obsługuje wszystkie oddziały Emotis w kraju przez 24 godziny na dobę. Oprócz niej można napisac do nas email lub wypełnić formularz kontaktowy na stronie internetowej, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących potrzeb. Dodatkowe pytania można też zadać przez chat lub komunikator na naszym profilu facebookowym www.fb.com/emotisrental

Formą dającą największy komfort i poziom „samoobsługi”, jest rezerwacja online. Nasza strona przystosowuje się do każdego urządzenia, na którym jest wyświetlana – laptop, tablet i oczywiście smartfony działające w różnych systemach.

Formularz rezerwacji online (krok pierwszy) dostępny na stronie głównej www.emotis.pl przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces. Otrzymasz komplet informacji i wybór opcji.

Po wyborze daty i miejsca wynajmu, przejdziesz do kroku drugiego: wyboru klasy samochodu i ceny. Do wyboru są zawsze dwie opcje: z limitem przebiegu 200 km na dobę lub bez tego limitu (w przypadku, gdy wybierzesz niższą cenę z limitem, ale przekroczysz ten limit, z góry znasz stawkę za „nadkilometr” czyli dopłatę rozliczaną na koniec wynajmu). Od razu też poznasz wysokość kaucji zwrotnej.

Następnie wybierz opcje (krok trzeci). Do wyboru masz „pakiety bezpieczeństwa”, pozwalające zmniejszyć udział własny w każdej szkodzie komunikacyjnej do 1000 zł lub całkowicie. Do wyboru masz także dodatkowe elementy wyposażenia, np. nawigację, fotelik lub podkładkę dla dzieci, a także możliwość wyjazdu zagranicznego lub dodatkowego kierowcy i inne.

W czwartym kroku podaj swoje dane i wybierz sposób płatności (online z dodatkową zniżką lub przy odbiorze). Nawet jeśli płacisz przy odbiorze, konieczne jest posiadanie karty kredytowej jako zabezpieczenia kaucji zwrotnej. W tym kroku możesz także podać kod rabatowy, jeśli taki posiadasz, a nie podałeś go w kroku pierwszym.

Jeżeli podane zostaną wszystkie dane teleadresowe, numer pesel i numer prawa jazdy, wydanie samochodu będzie błyskawiczne (nie będzie konieczności ponownego wpisywania tych danych). Masz także możliwość założenia swojego profilu w Panelu Klienta. Dzięki niemu przy następnej rezerwacji użyjesz zapisanych danych. W Panelu znajdziesz też historię swoich wynajmów oraz faktury.

Po wykonaniu rezerwacji nasz pracownik potwierdza ją, przez dopasowanie samochodu z naszej floty do Twoich preferencji. Po potwierdzeniu rezerwacji otrzymasz email oraz SMS z podstawowymi ustaleniami.

Wydanie samochodu i jego zwrot w umówionym miejscu i czasie odbywa się na tablecie. Żadnych papierowych dokumentów. Umowa i protokół wydania oraz zdania pojazdu (po zwrocie) wysyłane są przez nasz system na adres mailowy zaraz po ich podpisaniu. Nasz pracownik dysponuje terminalem kart płatniczych, możesz więc dokonać płatności za dodatkowe usługi, na które zdecydowałeś się w ostatniej chwili (np. pakiet bezpieczeństwa).

24 h przed zwrotem samochodu otrzymasz email oraz SMS z przypomnieniem. Gdyby jednak okazało się, że Twoje potrzeby w czasie wynajmu zmienią się, np. zechcesz przedłużyć okres wynajmu lub wyjechać za granicę, zgłoś taką potrzebę przez Infolinię lub emailowo i poczekaj na potwierdzenie oraz dokonaj zapłaty (wygenerujemy specjalny link do płatności online lub zapłacisz przelewem).

W czasie wynajmu zawsze możesz liczyć na pomoc naszej infolinii handlowej +48 585 588 588, a w sprawach technicznych – infolinii technicznej +48 585 588 111. Numery te znajdziesz w emailach z potwierdzeniami rezerwacji, SMSach, a także na breloku kluczyka samochodu.

Wynajęcie samochodu nigdy nie było takie szybkie i proste. Transparentnie i z dobrymi emocjami.

Poprzedni artykuł z cyklu #ABC WYNAJMU - Wynajmować czy kupować >>