emotis.pl

Kolejna witryna oparta na WordPressie

konto na FB
Praca

Jak prowadzić konto na FB, żeby zwiększać zasięgi?

Media społecznościowe są potężnym narzędziem epoki cyfrowej. Można je wykorzystać m.in. do reklamy firmy. Tworząc stronę a Facebooku należy opracować jak najlepszą strategię, aby każdego dnia powiększało się grono odbiorów, a firma mogła zyskać nowych klientów.

Rozpoczynając swoją przygodę z tworzeniem strony na Facebooku pamiętaj, że udostępnienia Twoich treści tworzą w dużej mierze zasięgi. Udostępnienia sprawiają, że informacja obiega świat w zawrotnym tempie. Treści, które chcesz przekazać na stronie muszą być ciekawe, inspirujące i wciągające. Sprawi to, że użytkownicy Facebooka chętnie będą się nimi dzielić z innymi.Udostępnienia pomogą ci zdobyć nowych obserwujących oraz polubienia.

Monitorując swoje aktywności na Facebooku poprzez Statystyki można dowiedzieć się, które posty mają najwięcej polubień i wyświetleń. W ten sposób możesz określić co najbardziej interesuje obserwujące osoby. Posiadając takie informacje możesz modelować kolejne posty tak, aby zasięgi były maksymalne jak w tych poprzednich.

Facebook to media społecznościowe, które pomagają w budowaniu relacji z użytkownikami, dlatego tylko 20% postów powinno skupiać się na promowaniu marki. Możesz publikować obrazy, nagrywać video, prowadzić transmisję live, czy też publikować wpisy z podlinkowaniem.

Pokaż firmę z mniej oficjalnej strony – chcąc sprawdzić markę lub ofertę użytkownicy Facebooka wejdą na stronę www firmy. Na funpege’u firmy spodziewają się zobaczyć ciekawostki z życia firmy, ludzi pracujących na danych stanowiskach, czy też zabawne anegdotki.

Nawiązuj relacje z użytkownikami Facebooka. Zadawaj pytania obserwującym, odpowiadaj na ich komentarze. Buduje to relacje miedzy firmą, a użytkownikiem, a ponadto wzmożona aktywność sprawi, że więcej ludzi zobaczy stronę.

Używaj reklam na Facebooku – masz gwarancję, że Twoje posty dotrą do wybranej przez Ciebie grupy odbiorców. Po wyborze odpowiedniego kryterium reklama dotrze do określonej grupy użytkowników, a Twoje zasięgi się zwiększą.

Zadbaj o moderację komentarzy – pamiętaj, że jakość komentarzy też ma znaczenie! Nie możesz pozwolić, aby użytkownicy obrzucali się tzw. błotem, a więc pamiętaj o możliwości usuwania i ukrywania komentarzy na FB, aby temu zapobiec.

Facebook to portal społecznościowy, który ma za zadanie utrzymać relacje z ludźmi. Użytkownicy nie korzystają z niego, aby kupować produkty. Odpowiedni dobór treści sprawi, że obserwujący będą chcieli je udostępniać oraz komentować, a to jest najlepszy sposób na pozyskanie zasięgów.

Źródło: Lepiej Widoczni – Portal o marketingu

Artykuł sponsorowany